سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امریه سربازی شرکت نفت 95

%d8%a7%d9%85%d8%b1%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%86%d9%81%d8%aa-95

برای کسب هرگونه اطلاعات درباره امریه شرکت نفت 95 با مشاوران مرکز سبزتدریستماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

برای آن دسته از متقاضیانی که هیچگونه آشنایی قبلی با امریه سربازی ندارند به اطلاع می رسانیم که امریه در واقع طرحی است که با هدف تامین نیروی انسانی در مناطق مختلف کشور و در سازمان های امریه گیر و نهاد های دولتی که نیازمند نیروی کار در زمینه های مختلف (شامل طیف گسترده ای از تخصص ها) می باشند که طی آن برخی از فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مرتبط با صنعت نفت جهت گذراندن دوره خدمت سربازی در وزارتخانه ها و شرکت ها به فعالیت می پردازند.برای کسب آگاهی بیشتر در این خصوص ادامه مطلب را دنبال کنید.

 

شرایط پذیرش داوطلبان در امریه شرکت نفت 95

1-داوطلبان توجه داشته باشند که جهت اخذ درخواست امریه شرکت نفت ابتدا میبایست در سایت وزارت نفت اقدام به ثبت نام نمایند.

2-داوطلبان میبایست درخواست خود را 6 ماه قبل از پذیرش سربازان ارائه دهند.

3-کسب معدل 14 برای فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی در مقطع کارشناسی و کسب معدل 15 در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر ،کسب معدل 17 برای فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد ودانشگاه های غیرانتفاعی ،کسب معدل 16 برای فارغ التحصیلان فرزندان کارکنان صنعت نفت.

4-دریافت امریه مطابق نیاز شرکت ها می باشد.

5-ملاک انتخاب متقاضیان طبق امتیازات و تعداد مورد نیاز جهت پذیرش می باشد.

 

رشته های تحصیلی مورد پذیرش در امریه شرکت نفت

1-مهندسی نفت                                        5-مهندسی مواد                           9-  مهندسی شیمی (به استثناء صنایع غذایی و صنایع معدنی)

2-مهندسی صنایع                                      6-مهندسی عمران                        10-  مهندسی برق (به استثنای گرایش قدرت)

3-مهندسی مکانیک                                    7-مهندسی ایمنی                        11- زمین شناسی(فقط مقطع کارشناسی ارشد)

4-مهندسی کامپیوتر                                   8-شیمی

 

اولویت پذیرش متعلق به چه کسانی می باشد؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای داوطلبان در زمینه امریه سربازی شرکت نفت بیاید این است که اولویت پذیرش متعلق به چه کسانی است؟در پاسخ به این سوال باید گفت که با توجه به محدودیت سهمیه، بورسیه های وزارت نفت و دانش آموختگان صنعت نفت در اولویت اصلی قرار دارند لذا لازم به ذکر می باشد که در صورت وجود سهمیه مازاد دیگر دانش آموختگان هم پذیرفته خواهند شد.

 

اولویت بندی دانشگاه های محل تحصیل در امریه شرکت نفت 95

1- دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت و بورسیه‌های وزارت نفت.

2-دانش آموختگان دانشگاه های تهران از جمله صنعتی شریف،امیر کبیر،شهید بهشتی،صنعتی اصفهان،شیراز،تربیت مدرس،خواجه نصیرالدین طوسی،تبریز،علم و صنعت ایران

3-دانش آموختگان دانشگاه های روزانه و شبانه سراسری.

4-دانش آموختگان دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی.

 

تاثیر شرط معدل جهت پذیرش

دانشگاه

مقطع تحصیلی

کارشناسی

کارشناسی ارشد و بالاتر

دانش آموختگان دانشگاه نفت یا بورسیه وزارت نفت

14

15

دانش آموختگان دانشگاه های تهران،صنعتی شریف، امیر کبیر،شهید بهشتی،صنعتی اصفهان،شیراز،تربیت مدرس،خواجه نصیرالدین طوسی،تبریز،علم و صنعت ایران

14

15

دانش آموختگان دانشگاه های سراسری روزانه و شبانه

15

16

دانش آموختگان دانشگاه آزادو غیرانتفاعی

17

17

 

شرایط جذب امریه شرکت نفت در پژوهشگاه صنعت نفت

داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط زیر میتوانند جهت پذیرش در پژوهشگاه های نفت اقدام نمایند.

1-دانشجویان درمقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری                  2- در صورت متاهل بودن و یا معاف بودن از رزم

 

سبزتدریس – مشاوره تحصیلی – تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد – برنامه ریزی کنکور 96 – برنامه ریزی کنکور تجربی – تاثیر معدل در کنکور 96 – تاثیر معدل – تاثیر معدل در کنکور –  انصراف از تحصیل – انصراف از دانشگاه – تعهد خدمت – مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد – منابع کنکور 96 – بهترین آزمون آزمایشی – مقایسه آزمون های آزمایشی  – برنامه ریزی تیزهوشان – پیراپزشکی بدون کنکور – پزشکی بدون کنکور – بهترین کتاب های کمک درسی کنکور – کارنامه سبز چیست – اعتراض به نتایج کنکور آزاد – رتبه قبولی رشته های دانشگاه آزاد – رتبه قبولی دانشگاه آزاد – رتبه قبولی پرستاری – برنامه ریزی کنکور ارشد 96 – منابع کنکور انسانی – تغییر رشته در مقطع کارشناسی ارشد – رتبه قبولی پرستاری دانشگاه آزاد 94 – امریه سربازی– انتخاب رشته اشتباه – اشتباه در انتخاب رشته – نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 – ثبت نام آزمون دکتری 96 – ثبت نام کنکور دکتری 96 – شهریه دانشگاه پردیس – مشاوره کنکور 96 – انتقالی در دانشگاه آزاد – تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 –  ثبت نام کنکور سراسری 96 – تحصیل پزشکی در خارج از کشور

منبع: امریه شرکت نفت 95

مشاوره تحصیلی

سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی

مشاوره کنکور


نظر()

  

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری  96

%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d8%b1%db%8c-96-1

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 96 با مشاوران مرکز سبزتدریس تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

.

قابل توجه داوطلبان علاقمند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، همانطورکه مطلع هستید دوره ی کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یک دوره ای از آموزش عالی محسوب می شود که لازمه ی پذیرفته شدن در این مقطع دارا بودن مدرک کارشناسی است. اصولا تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به 2 شیوه کارشناسی ارشد پیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته انجام می پذیرد .ضمن اینکه دوره های کارشناسی ارشد به 3 روش  1.آموزشی     2. پژوهشی    3. آموزشی – پژوهشی  طراحی گردیده است که هدف از گردآوری این روش ها تقویت دوره های تحصیلات تکمیلی ،ارتقا بخشیدن به سطح کیفی آموزش و همچنین پرورش پزوهشگران و متخصصان کارآمد و مجرب است.

حال ممکن است سوالاتی در خصوص این 3 شیوه برای دانشجویان مطرح شود که جهت آگاهی از این شیوه ها و دریافت پاسخ به سوالات خود ادامه ی مطالب را دنبال کنید.

به دوره ای که دانشجویان مستلزم به گذراندن واحد های درسی و ارائه پایان نامه هستند را شیوه آموزشی – پژوهشی می گویند. اما شیوه ی پژوهشی دوره ای آموزش محور می باشد که دانشجویان در این دوره ملزم به ارائه پایان نامه نیستند و دانشجویان پس از گذراندن واحد های درسی به عنوان دانش آموخته محسوب می شوند.اما در خصوص شیوه ی پژوهشی میتوان گفت که دوره ای پژوهش محور می باشد که دانشجویان ملزم به ارائه واحد های عملی و تحقیقی / بیان نظریه ها و انجام پژوهش / ارائه فناوری های نوین/ ابداع و ثبت اختراع می باشند ضمن اینکه در این شیوه تعداد واحد های درسی محدود می باشد ولی با این حال دانشجویان ملزم به گذراندن واحدهای درسی و ارائه پایان نامه می باشند.

 

منظور از پیوسته و ناپیوسته در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 96 چیست؟

منظور از کارشناسی ارشد ناپیوسته این است که دانشجویان پس از مقطع کارشناسی و دریافت مدرک خود اقدام به ادامه تحصیل می نمایند.به عبارت دیگر کارشناسی ارشد ناپیوسته یک دوره ی 2 ساله پس از مقطع کارشناسی محسوب می شود. اما در خصوص دوره ی کارشناسی ارشد پیوسته لازم به ذکر است که به دانشگاه ها و رشته های محدودی که دانشجویان می توانند با مدرک دیپلم و یا مدرک پیش دانشگاهی و بدون اخذ مدرک کارشناسی به تحصیل در آن بپردازند و مدت زمان تحصیل در این مقطع 6 سال خواهد بود.همچنین ارشد پیوسته مربوط به یک سری از رشته های خاص علوم انسانی می باشد که با پاس کردن حدود 172 یا 185 واحد میتوان اقدام به اخذ مدرک نمود.

%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84-9

منظور از رشته های (دوم) شناور در ثبت نام کارشناسی ارشد چیست؟

یکی از متداول ترین سوالها در هنگام انتخاب رشته که ذهن خیلی از داوطلبان را به خود درگیر می کند و عده ی زیاد از داوطلبان اطلاعات کافی در این خصوص ندارند این است که منظور از رشته های شناور چیست و رشته های شناور شامل چه رشته هایی می شوند؟ توجه داشته باشید که به دانشجویان در این مقطع امکان انتخاب و شرکت کردن در 2 رشته داده خواهد شد اما این در صورتی است که یکی از این رشته های انتخابی شناور باشد. به عبارت دیگر دانشجویان می توانند علاوه بر رشته ی اصلی یکی از رشته های شناور را نیز انتخاب نمایند.

همچنین لازم به ذکر است که برای تفکیک رشته های شناور در دفترچه، داوطلبان میبایست به علامت * در دفترچه انتخاب رشته توجه نمایید. نکته ی قابل توجه دیگر که موجب نگرانی داوطلبان شده است زمان برگزاری آزمون رشته های شناور میباشد که باید گفت جای هیچگونه نگرانی در این مورد نمی باشد زیرا امکان تداخل آزمون شناور و آزمون اصلی وجود ندارد و این آزمون در یک روز و ساعت معین برگزار می گردد و با آزمون رشته های غیر شناور تداخل نخواهد داشت.در نهایت پس از انتخاب رشته و اعلام نتایج داوطلبان در کد رشته ای که بالاترین نمره را کسب کرده باشند پذیرفته خواهند شد.

 

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری 96

براساس گزارش صادر شده ازمشاور عالی سازمان سنجش داوطلبان میتوانند جهت ثبت نام کنکور 96 کارشناسی ارشد در بهمن ماه 95 اقدام به ثبت نام نمایند.همچنین مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 96 تا تاریخ 22 بهمن ماه 95 نیز ادامه خواهد داشت .

 

تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری 96

طبق روال سالهای اخیر زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد غالبا در اوایل اردیبهشت ماه در روز های 7 و 8  اردیبهشتماه برگزار می شود و برای سال 96 هم همین تاریخ درنظر گرفته شده است و زمان در نظر گرفته شده جهت اعلام نتایج در شهریور ماه می باشد.همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار درباره کنکور ارشد سراسری 95 می توانید درکانال تلگراممشاوره تحصیلی سبزتدریس عضو شوید.

منبع: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 96

تکمیل ظرفیت کنکور آزاد – برنامه ریزی کنکور سال 96 – برنامه ریزی کنکور تجربی 96 – تاثیر معدل کنکور 96 – انصراف از تحصیل – انصراف از دانشگاه – تعهد خدمت – پزشکی تعهدی – مشاوره انتخاب رشته ارشد – بهترین منابع کنکور 96 – بهترین آزمون آزمایشی – مقایسه آزمون های آزمایشی  – برنامه ریزی تیزهوشان 96 – پیراپزشکی بدون کنکور – ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 96


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

میزان تاثیر سهمیه بسیج در کنکور سراسری و آزاد 95 – 96

تاثیر سهمیه بسیج بر کنکور

سهمیه بسیج یکی از سهمیه هایی است که در کنکور مورد توجه داوطلبان قرار میگیرد و برای ارتقا رتبه میتوان از آن استفاده نمود.اما سوالاتی پیرامون استفاده از سهمیه بسیج مطرح می شود

مشاوران مرکز سبزتدریس به سوالات شما درباره سهمیه بسیج در کنکور پاسخ خواهند داد:

سهمیه بسیج چند درصد در کنکور تاثیرگذار است؟

میزان فعالیت در بسیج چقدر باعث افزایش سهمیه خواهد شد؟

سهمیه بسیج در سال 95 چه تغیراتی  داشته است؟

تاثیر بسیج عادی و بسیج فعال چه تفاوتی دارد؟

تاثیر سهمیه بسیج بر روی کدام دوره های می باشد؟

آیا دوره تکمیلی بسیج تاثیری در سهمیه بسیج دارد؟

نحوه استفاده از سهمیه بسیج در کنکور سراسری و ازاد به چه شکل است؟

آیا استفاده از سهمیه بسیج کمکی به پذیرش در دانشگاه های شرایط دار می کند؟

بروزرسانی در تاریخ 10/26/2016

تاثیر سهمیه بسیج در کنکور

یکی ازمواردی که درهنگام ثبت نام کنکور مورد توجه بسیاری از داوطلبان قرار می گیرد، استفاده از سهمیه بسیج می باشد که میتوان از آن جهت ارتقاء رتبه در کنکور بهره مند شد.به عنوان مثال اگر داوطلبی با استفاده از سهمیه بسیج در مقاطع کاردانی و کارشناسی 90درصد نمره ی کسی را که از سهمیه عادی استفاده کرده را کسب نماید، در کنکور قبول خواهد شد.برای مثال دانشگاهی قصد پذیرفتن حدود 50دانشجو را دارد در این صورت اگر داوطلبی با استفاده از سهمیه بسیج، بتواند 90درصد نمره ی نفر 50 ام را کسب نماید، می تواند درآن دانشگاه پذیرفته شود ولی برای مقاطع بالاتر (مقطع کارشناسی ارشد و مقطع دکتری) 95درصد نمره ی آخرین فرد در نظر گرفته خواهد شد.همچنین داوطلبان در صورت عضو فعال بودن در بسیج می توانند با کسب امتیاز مخصوص 100 به بالا که مربوط به منطقه سپاه پاسداران می باشد در کنکور دانشگاه آزاد استفاده نمایند که البته این امر فقط درصورت ادامه فعالیت در بسیج انجام پذیر خواهد بود.

در قسمت زیر توضیحاتی در خصوص کسب امتیاز برای شما عنوان خواهیم کرد:

1-به ازای هر ماه عضویت عادی 1 امتیاز.

2-به ازای هر ماه عضویت فعال 2/5 امتیاز.

3-به ازای هر ماه عضویت در شورای پایگاه 3/5 امتیاز.

4-به ازای هر ماه عضویت در شورای حوزه  4 امتیاز.

همچنین لازم به ذکر می باشد که جهت استفاده از سهمیه بسیج فعال باید حتما بسیجی فعال باشید حتی در صورت کسب 100 امتیاز .ضمن اینکه سابقه ی حضورحداقل 1سال در بسیج برای افراد الزامی می باشد و می توان باقی آن را از سابقه عضویت عادی تامین کرد.

تاثیر سهمیه بسیج در کنکور دانشگاه سراسری

شاید یکی از متداول ترین سوالی که ممکن است ذهن خیلی از داوطلبان را به خود درگیر کند این باشد که آیا سهمیه بسیج در کنکور دانشگاه سراسری تاثیری دارد یا خیر ؟به طور کلی باید گفت پاسخ منفی است البته به استثنای برخی از دانشگاه های نظامی از جمله دانشگاه بقیه الله که مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد .

نحوه ی استفاده از سهمیه بسیج در کنکور 

داوطلبان می توانند در صورت مطلع شدن از زمان ثبت نام کنکور ،در صورت عضویت در بسیج محل به حوضه مقاومت شهرخود مراجعه و گواهی عضویت فعال را جهت شرکت در کنکور دانشگاه آزاد دریافت کنند و سپس برای تایید نهایی کد 12 رقمی به سپاه پاسداران منطقه ی خود مراجعه کرده و از این گواهی جهت ثبت نام در کنکور دانشگاه آزاد استفاده نمایند.همچنین لازم به ذکر می باشد که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شانس قبولی داوطلبانی که از سهمیه بسیج استفاده می کنند 10درصد نسبت به کسانی که از سهمیه عادی استفاده می کنند بیشتر خواهد بود.

مواردی که بایددر خصوص سهمیه بسیج مورد ملاحضه قرارب گیرد

1-داوطلبان باید به این مورد توجه داشته باشید که تنها در صورت فعالیت مستمر در بسیج کد 12رقمی به شما تعلق خواهد گرفت و در صورت قطع ارتباط کد 12رقمی به شما تعلق نخواهدگرفت.

2-افراد عادی نیر در صورت تمایل امکان شرکت در دوره های تکمیلی بسیج را خواهند داشت.ضمن اینکه می توانند پس از شرکت در دوره های تکمیلی به عضو فعال بسیج تبدیل شوند.

3-داوطلبان توجه داشته باشیدکه سهمیه بسیج تنها یک بار قابل استفاده می باشد، به همین جهت پیشنهاد ما به شما این است که از این سهمیه برای مقاطع بالاتر که به مراتب دشوار تر است استفاده کنید.به عنوان مثال اگر داوطلبی قصد استفاده از سهمیه بسیج خود در مقطع کاردانی را دارد در صورت قبولی،امکان استفاده مجدد از این سهمیه در مقاطع بالاتر را نخواهد داشت.

4-همچنین به خاطر داشته باشید که پس از دریافت کد 12 رقمی در صورت قبول نشدن داوطلب در کنکور، امکان استفاده از سهمیه بسیج وجود خواهد داشت به دلیل اینکه نام داوطلب به عنوان پذیرفته شده درج نشده است. اما آن دسته از داوطلبانی که کد 12 رقمی را دریافت نموده اند ودر دانشگاه پذیرفته شده اند در صورت شروع تحصیل و یا در صورت انصراف از دانشگاه بنا به هر دلایلی، به دلیل استفاده از سهمیه امکان استفاده مجدد از سهمیه را در مقاطع بالاتر نخواهند داشت.

منبع: تاثیر سهمیه بسیج در کنکور سراسری و آزاد

برچسب ها : سایت مشاوره سبزتدریس - مشاوره تحصیلی - تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد - برنامه ریزی کنکور 96 - برنامه ریزی کنکور تجربی - تاثیر معدل در کنکور 96 - تاثیر معدل - انصراف از تحصیل - تعهد خدمت - مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد - منابع کنکور 96 - بهترین آزمون آزمایشی - مقایسه آزمون های آزمایشی  - برنامه ریزی تیزهوشان - پیراپزشکی بدون کنکور - پزشکی بدون کنکور -


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ